The Visitor is een lief en vriendelijk figuur die voor het eerst je onderneming bezoekt. Als nieuwe of potentiële klant bekijkt hij alle facetten van je bedrijf met een frisse blik. Hij brengt je op deze manier nieuwe inzichten en ideeën voor je marketing en sales. Met deze inzichten kan je als actieve ondernemer aan de slag om je onderneming een boost te geven.
Hoe verwelkom je The Visitor?
Het is natuurlijk niet makkelijk om het standpunt van The Visitor in te nemen voor je eigen onderneming. Je zou feedback kunnen vragen aan een klant. Maar deze kent jou en is reeds beïnvloed waardoor hij dus niet volledig objectief is. Je kan er ook voor kiezen om een derde partij in te schakelen. Deze neemt dan voor jou de rol van The Visitor aan. Deze partij heeft geen enkele link met je onderneming én is daarom dan ook neutraal en betrouwbaar. Frisse kijk gegarandeerd!
Om ondernemers in nood te helpen biedt marketingplanner.be enkele verschillende trajecten aan. Hierbij is het vertrekpunt steeds je huidige situatie en wordt er gefocust op jouw specifieke noden en behoeften. Tijdens de online sessie “Ask The Visitor” zet je samen met Stefan De Cuyper vage plannen en ideeën om naar concrete acties in de praktijk.
Heb je nog geen concreet plan of idee? Of ben je inspiratieloos? Met Meet The Visitor komt Stefan een halve dag bij jou in je onderneming om vanuit je huidige situatie je plannen te optimaliseren, verbeteren of vernieuwen.
The Visitor, dat is toch een beeld?
Ja dat klopt! The Visitor is ontworpen door de Belgische kunstenaar Guido Deleu in 1996. Het beeldhouwwerk werd ingezonden als wedstrijddeelname voor een cultureel centrum.
Oorspronkelijk was het beeld in brons maar dankzij Selma Calheira worden ze momenteel gereproduceerd in keramiek. Haar studio ‘Cores de Terra’ focust zich op handgemaakte producten, natuurlijke materialen en verschillende kleurpigmenten. Daarnaast geven zij ook opleidingen aan lokale ambachtslieden op een duurzame manier.
Met The Visitor geeft Guido Deleu gestalte aan een vriendelijke bezoeker die met zijn rustige houding en open blik de omgeving waarneemt. Marketingplanner.be denkt dan ook dat als je vanuit hetzelfde standpunt naar je marketing en sales kijkt of laat kijken, je nieuwe inzichten en ideeën ontdekt waarmee je je business een boost kan geven!